ÁSzF, Tájékoztató a reklamációról - Kőházi Csaba ingatlanbefektető

ÁSzF, Tájékoztató a reklamációról

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

  1. BEVEZETÉS

Jelen dokumentum tartalmazza a Ludmanház Kft. (székhely: 9028. Győr, Vak Bottyán utca 51. Fsz., adószám: 13997757-2-08) mint szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett weboldal / webáruház (mely a kohazicsab.hu oldalon és annak aloldalain, használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket.

Kérjük, figyelmesen olvassa el az alábbi szerződés minden pontját, mivel rendelésének leadása előtt Ön úgy nyilatkozik, hogy megismerte jelen ÁSZF tartalmát és elfogadja azt.

Amennyiben jelen szerződés tartalmát nem tekinti kötelező érvényűnek, úgy kérjük, ne vegye igénybe az oldal szolgáltatásait.

Jelen szerződés elektronikus formában kerül megkötésre, nem iktatjuk azt, nem minősül írásba foglalt szerződésnek. A szerződés nyelve a magyar. Szolgáltató magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

Szolgáltató adatai:Név: Ludmanház Kft. 9028. Győr Vak Bottyán utca 51. Kapcsolattartási adatok:e-mail: info@kohazicsaba.hu (H-P és csak munkanapokon) Adószám: 13997757-2-08

 

Tárhely-szolgáltató adatai: Név: DotRoll Kft. 1148. Budapest, Fogarasi út 3-5. Elérhetőség: support@dotroll.com +36 1 432-3232

 

  1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekre és a szerződés értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szól 2013. évi V. törvény (Ptk.), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.) és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezéseire.

Jelen ÁSZF 2019. október 01. napjától visszavonásig, ill. módosításig érvényes. Amennyiben módosítjuk ÁSZF-ünket, úgy azt minden esetben figyelemfelhívással együtt közzé tesszük a weboldalunk felületén.

A kohazicsaba.hu oldalon és minden aloldalán található tartalmak szerzői jogi műnek minősülnek, azok szöveges, képi vagy bármely egyéb tartalmának bármilyen formában történő felhasználása, feldolgozása, értékesítése, terjesztése írásbeli engedélyköteles.

A programváltoztatás jogát minden rendezvényünknél fenntartjuk.

  1. JOGI NYILATKOZAT

Azzal, hogy látogatja a Ludmanház Kft. által üzemeltetett kohazicsaba.hu domain néven és ennek aldomainjein elérhető weboldalakat, így jelen weboldalt, elfogadja az alábbi feltételeket, még abban az esetben is, ha nem vásárlója a Ludmanház Kft-nek.

A Weboldallal kapcsolatos szellemi tulajdonjog 

A kohazicsaba.hu domain néven és ennek aldomainjein szereplő minden szöveges és képi információt szerzői jog véd. Jelen weboldalon található teljes tartalom minden része, minden eleme, szöveges, képi és egyéb tartalmai, valamint a tartalmak rendszerezésével és kiválasztásával kapcsolatos minden képi és technikai megoldás, grafika, védjegy, logó, adatbázis és bármilyen más rész a Ludmanház Kft. szellemi tulajdonát képezik.

A kohazicsaba.hu domain néven és ennek aldomainjein elérhető weboldalak így jelen weboldal bármely részének, bármilyen módszerrel, bármilyen technikával történő másolásával, terjesztésével és felhasználásával kapcsolatos minden jogot fenntartunk.

Minden jog fenntartva © Copyright Ludmanház Kft., 2019-2039

 

  1. ADATKEZELÉSI SZABÁLYOK

Tájékoztatjuk, hogy az Ektv. 13/A. §. rendelkezéseinek megfelelően a szerződés létrehozása, a díjak számlázása és a szolgáltatás nyújtása körében jogosultak vagyunk a szolgáltatás igénybevételéhez technikailag elengedhetetlenül szükséges természetes személyazonosító adatait (pl. az Ön nevét), lakcímét és egyéb személyes adatait (pl. e-mail címét, számlázási címét) kezelni. A fenti adatokat töröljük, amennyiben a szerződés nem jön létre, vagy megszűnik.

  1. A MEGVÁSÁROLHATÓ SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

Ludmanház Kft. által szervezett konferenciák, tréningek, szemináriumok, előadások, könyvek, online anyagok, melyeknek árát a https://kohazicsaba.hu oldalon vagy azok aloldalain  az egyes termékek leírásainál tesszük közzé, és amelyek változhatnak kedvezményes időszaktól függően. Az árak lefelé és felfelé is változhatnak az aktuális árhoz képest.

Fenti szolgáltatások, termékek online, illetve ritka esetben személyesen vásárolhatók meg (utóbbit minden esetben külön közzétesszük).

Upsell termék kizárólag az alap termékkel együtt vásárolható, önálló termékként nem lehetséges az upsell termék upsell áron történő megvásárlása. Amennyiben Ön mégis így vásárol az űrlapon, vásárlásának értékét visszafizetjük, megrendelését és minden adatát azonnali hatállyal töröljük a rendszerből.

  1. ÁRAK
  • A weboldalon feltüntetett árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség az Űrlap jobb oldalán található, valamint magában az űrlapban is feltüntetésre kerül, így a megrendelés véglegesítése előtt egyértelműen látható, valamint a Fizetés és Szállítás menüpontban is megtalálható az oldal alján. Ahol az árak nem bruttó árak, ott ezt minden esetben feltüntetjük egyértelműen.
  • A rendezvények, valamint online anyagok, feltüntetett szolgáltatások 27% ÁFA-t tartalmaznak, a könyvek 5% ÁFA-t. Ettől eltérő ÁFA tartalmat minden esetben feltüntetjük az adott termék leírásánál és rendelési lehetőségénél.
  • Amennyiben a weboldalon hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
  • Amennyiben bármelyik termékünkre vonatkozóan akciós vagy kedvezményes vásárlási lehetőséget hirdetünk meg, úgy az akció feltételeit és határidejét minden estben külön jelezzük a vásárlás előtt.
  1. A RENDELÉS MENETE

Ön a webshop oldalán található űrlap kitöltésével, majd a „Megrendelem” / „Jelentkezem” / „Megvásárolom” / „Kérem” gombra történő kattintással tudja a termékeinket, szolgáltatásainkat megvásárolni.

  1. FIZETÉSI MÓDOK MAGYARORSZÁG TERÜLETÉN

Könyv, csomagküldés esetén futárral:

  • online bankkártyás fizetés az OTP Simple Pay-en keresztül (mobilon is működik!) 
  • átutalás

Rendezvény esetén:

  • online bankkártyás fizetés az OTP Simple Pay-en keresztül (mobilon is működik!) 
  • átutalás: a vásárló bankjától függő díjszabás

Online tananyag esetén:

  • online bankkártyás fizetés az OTP Simple Pay-en keresztül (mobilon is működik!) 
  • átutalás: a vásárló bankjától függő díjszabás

Előfizetői szolgáltatás esetén:

  • automatikusan ismétlődő online bankkártyás fizetés az OTP Simple Pay-en keresztül (mobilon is működik!) 
  • átutalás: a vásárló bankjától függő díjszabás

Amennyiben a banki utalás fizetési módot választja, úgy az adatlap kitöltése és a megrendelés elküldése után Ön egy megerősítő e-mailt fog kapni, melyben elküldjük Önnek az átutaláshoz szükséges adatokat.

A kedvezményezett: Ludmanház Kft.

Kérjük, hogy a megjegyzés rovatban tüntesse fel azt az információt, amit a visszaigazoló e-mailben kérünk Öntől. A számlát az utalás beérkezését követő 2 napon belül állítjuk ki és küldjük el elektronikus módon a rendeléskor megadott e-mail címre (mivel ez automatikusan történik az űrlapon megadott adatok alapján, így legtöbb esetben ez automatikus). Átutalásos fizetési mód esetén és rendezvényre való jelentkezés esetén csak akkor tud a rendezvényen részt venni, amennyiben átutalása a rendezvény megkezdése előtt beérkezik hozzánk (tehát amennyiben az összeget számlánkon jóváírják.)

Online Bankkártyás fizetés esetén a Simple Pay (OTP Mobil Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság – 1093, Budapest, Közraktár u. 30-32.) szolgáltatását használjuk, ahol a Megrendelő az OTP rendszerén belül adja meg a bankkártya adatokat, az közvetlenül nálunk nem kerül tárolásra és ahhoz hozzáférése nincs Szolgáltatónak. Bankkártyás fizetés esetén, a szeminárium számlánkon történő jóváírásától számított 1 napon belül állítjuk ki a számlát és küldjük el elektronikus módon a rendeléskor megadott e-mail címre (mivel ez automatikusan történik az űrlapon megadott adatok alapján, így legtöbb esetben ez automatikus).

Amennyiben Ön a vásárlásnál a „Megrendelem” / „Jelentkezem” / „Megvásárolom” / „Kérem” gombra kattint, úgy Ön tudomásul veszi, hogy rendelésének elküldése fizetési kötelezettséget keletkeztet az Ön számára. Rendelésének elküldésével Ön kijelenti, hogy Szolgáltató a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítését már a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § (2) pontjában foglalt határidő lejárta előtt kezdte meg.

Megrendelésének megérkezését követően Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást küld Önnek megrendeléséről, elektronikus formában, a rendeléskor Ön által megadott e-mail címre. Amennyiben ez a visszaigazolás 48 órán belül nem érkezik meg Önhöz, úgy keressen minket az info@kohazicsaba.hu email címen.

A vásárló elfogadja, hogy az üzemeltetett cég által üzemeltetett elfogadóhely felhasználói adatbázisában tárolt bármely, a vásárlás során megadott adat a vásárló által átadásra kerüljön a Simple Pay (OTP Mobil Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság – 1093, Budapest, Közraktár u. 30-32., mint adatkezelő részére. Az adattovábbítás célja: a fizetési tranzakció megvalósítása, felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

  1. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA, TELJESÍTÉSE

Megrendelését munkatársaink a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb 24 órán belül feldolgozzák és visszaigazolják Ön felé.

A szerződést rendezvény esetén Szolgáltató a rendezvény meghirdetett időpontjában teljesíti.

A program-, időpont- és helyszínváltoztatás jogát fenntartjuk – önkényesen ezt sosem tesszük, kizárólag előre nem látható, kiszámíthatatlan események okán változtatunk, és akkor is, ha feltétlenül és elkerülhetetlenül szükséges.

Amennyiben a meghirdetett szeminárium időpontjában, helyszínében vagy egyéb körülményeiben változás következne be, úgy Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a rendezvény eredetileg meghirdetett időpontja előtt 72 órával telefonon és e-mailben is felveszi Önnel a kapcsolatot és értesíti az esetlegesen felmerülő akadályról, változásokról. Ilyen esetben Önnek abban az esetben van joga elállni a szerződéstől, amennyiben a bekövetkezett változás súlyos mértékben sérti az érdekeit, és nem vis major helyzet idézte elő (vis major esetén az elállási joga nem él). Ebben az esetben a már megfizetett díjat az Ön elállási nyilatkozatának közlésétől számított 60 napon belül visszafizetjük Önnek.

  1. SZÁLLÍTÁS

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal (Posta) történik. A termék szállítási idejét a weboldal ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a futárral, aki e-mailben és sms-ben is értesíti a szállítási időpontról.

SZÁLLÍTÁSI MÓDOK MAGYARORSZÁG TERÜLETÉN:

A megrendeléseket, azaz csomagjaink összeállítását és termékeink kiszállítását a Ludmanház Kft. személyesn intézi és Postai úton jutattja el a vásárlóhoz.

 

Magyarország területén belül a csomag érkezése a rendelés visszaigazolását követő 2 munkanapon belül várható, azonban a pontos szállítási móddal és költségekkel kapcsolatban a rendelés beérkezését követően, e-mailben értesítjük. Egymást követő három sikertelen kiszállítási kísérlet esetén a megvásárolt áru visszaküldésre kerül. A visszaérkezett áruról az Üzemeltető értesítést kap, mely értesítés alapján közvetlenül veszi fel a kapcsolatot a vásárlóval a szerződés teljesítésének sikeres lebonyolítása érdekében.

Amennyiben a termék kiszállítása a vásárló érdekkörébe tartozó okból a megrendelés visszaigazolását követő 30 napon túlmenően is meghiúsul, azt úgy tekintjük, hogy a szerződés teljesítése lehetetlenült, mely lehetetlenülésről a vásárlót e-mailben tájékoztatjuk. A tájékoztatás megküldését követően a terméket a Weboldalra/Webáruházba újbóli értékesítés céljából visszahelyezzük, míg a termék esetlegesen előre kifizetett vételárának visszautalását legkésőbb a tájékoztatást követő 14 napon belül elindítjuk a vásárláskor használt kifizető kártyára.

  1. ELÁLLÁS, FELMONDÁS

Elállási/Felmondási jog

Ön 3 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 3 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. Az elállási/felmondási határidő a szerződés megkötésének napjától számított 3 nap elteltével jár le. Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Online termék esetén Megrendelésének elküldésével határozottan lemond az elállási jogáról a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. § (1) bekezdés m) pontja alapján. A megrendelést teljesítettnek kell tekintenünk, amennyiben a fájl elérését, linkjét tartalmazó e-mail a megrendelőnek elküldésre került.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 60 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. Ha Ön kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén Ön köteles megtéríteni számunkra a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. Hasonlóképpen visszatérítjük az Ön által nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja az általunk nyújtott szolgáltatás ellenértékét.

Hogyan gyakorolhatja Ön elállási/felmondási jogát?

Az elállásra/felmondásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozatának Szolgáltatóhoz való megküldése útján gyakorolhatja. Nyilatkozatát Szolgáltató 1. pontban megjelölt postai vagy elektronikus levelezési címére is megküldheti. Amennyiben Ön él elállási/felmondási jogával, úgy Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 60 napon belül visszatéríti Önnek a megfizetett díjat az Ön által használt fizetési móddal megegyező módon. Amennyiben Ön a szolgáltatás nyújtásának megkezdését követően él felmondási jogával, úgy tudomásul veszi, hogy Szolgáltatót nem terheli semmiféle pénz-visszafizetési kötelezettség (kivéve a garanciában külön megállapított feltételekkel).

Jelen ÁSZF elfogadásával Ön tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás egészének teljesítése után felmondási jogát elveszíti, azzal nem élhet. 

Rendezvények esetén tudomásul veszi, hogy a rendeléstől számított 3 napon túl nem él a felmondás, illetve elállás joga. Amennyiben Ön mégsem tud, vagy nem jelenik meg, úgy Ön a megfizetett rendezvény árának megfelelő összegű kötbért köteles szolgáltatónak megfizetni. Ez praktikusan azt jelenti, hogy az Ön által már előzetesen befizetett rendezvény díját elveszíti. Ez a szabály akkor is érvényes, amennyiben az eredetileg leadott megrendelése a rendezvény előtti 14 napban történik. Ebben az esetben nem él a 3 napos felmondási, illetve elállási jog. Így azzal vállalja azt, hogy a rendezvénnyel kapcsolatban elállási / felmondási joga nincs.

Kötbér kikötésére azért van szükség, mert ez bizonyítja számunkra az Ön teljesítésének komolyságát (tehát hogy jelentkezésének megfelelően, részt vesz a rendezvényen), ill. a kötbér összege fedezi a meg nem jelenésével Szolgáltatónál felmerült károkat (többek között a terembérlet költségeit és a betöltetlen részvételi hely miatti bevételkiesést). Ön rendelése elküldésével kifejezetten tudomásul veszi a fenti kötbér-kikötést, azt elfogadja.

Viszont a rendezvény részvételi jogosultságát átruházhatja másnak, ha mégsem tud, vagy nem kíván részt venni a rendezvényen. Praktikusan ez azt jelenti, hogy átadhatja másnak, vagy eladhatja másnak a részvételi jogosultságát, vagy a jegyét. Ebben az esetben legkésőbb a rendezvényt megelőző második nap éjfélig szükséges eljuttatni az átruházási szándékát részünkre írásos formában (postai úton, vagy emailben), melyben megjelöli azt a résztvevőt, aki átruházza a helyét, illetve azt a résztvevőt, aki kapja az átruházott helyet. (Pl.: ha egy rendezvény május 5-én kerül megrendezésre, legkésőbb május 3. éjfélig szükséges elküldenie azt az emailt, amiben megírja hogy Ön lemond a részvételről, és a helyét átruházza egy másik félre – itt a résztvevő neve, és email címe szükséges a beazonosításhoz, és hogy minden szükséges információt el tudjunk küldeni részére még a rendezvény előtt.)

Amennyiben a rendezvény vis major következtében elmarad, úgy a Szolgáltató kötelessége, hogy belátása szerint vagy online nézhető formában hozzáférést biztosítson a rendezvény tartalmával megegyező tartalomhoz maximum 7 napig, vagy pedig azt egy másik időpontban meghirdesse, amire a korábban vásárolt jegyeket elfogadja. Vis major esetén a rendezvény részvételi díja nem jár vissza, viszont az új időpontban díjmentes részvétel biztosított, vagy az online hozzáférés díjmentesen biztosított maximum 7 napig. Az online felvétel esetén a jelentkezésnél feltüntetett pénz-visszafizetési garancia (ami az ebéd szünet végéig él) elveszik, tekintve, hogy a teljes anyag egyben átadásra kerül.

  1. KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG:

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Szolgáltató (Ludmanház Kft.) hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató (Ludmanház Kft.) vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Jótállás (pénzvisszafizetési garancia)

Hibás teljesítés esetén jelen szerződés alapján Szolgáltató jótállást vállal rendezvényeire. A Jótállás keretében szolgáltató vállalja, hogy amennyiben Ön – rendezvények esetén – nem elégedett a rendezvénnyel és az nem váltja be az Ön által hozzá fűzött reményeket, úgy a rendezvény teljes árát visszatéríti Önnek. Jótállási igényét a rendezvény napján, az ebédszünet végéig (vagy, amennyiben az ebédszünet elhúzódik, úgy legkésőbb a szeminárium napján 14:30-ig) köteles jelezni szolgáltató felé a helyszínen az erre a célra szolgáló “Garanciális igénylőlap” kitöltésével és leadásával. Amennyiben a rendezvény nem egész napos, vagy nincs „ebédszünet”, úgy az 1. szünet végéig köteles a jótállási igényét jelezni.

Amennyiben Ön viselkedésével zavarja a rendezvényt és a többi résztvevőt, úgy Ön szerződésszegést követ el és szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy ebben az esetben Önt távozásra szólítsa fel. Ebben az esetben Ön jótállási igényével nem élhet szolgáltatóval szemben.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól? A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett, vagy pedig vis major következtében keletkezett.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok kellékszavatosság ismertetésénél meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Kép- és hangelvétel

Előadóink védelmében az előadások videó- és hangfelvétele szigorúan tilos. Fotózás a konferencia teremben kizárólag a szünetekben engedélyezett. A rendezvény ideje alatt a szervezők által megbízott fotós, videós és riporter is dolgozni fog. A rendezvényre történő jegyvásárlással Ön hozzájárul, hogy a fotója, az Önt tartalmazó videórész, vagy az Önnel készült interjú publikálásra kerüljön.

  1. PANASZKEZELÉS

Megrendelés után esetleges panaszaival, kérdéseivel az alábbi telefonszámon fordulhat kollégáink felé: +36 50/1270099

Panaszait, észrevételeit az info@kohazicsaba.hu email címen jelezheti felénk.

Személyesen csak előre egyeztetett időpontban, a 9028. Győr, Lepke u. 32. sz. alatti irodánkban állunk rendelkezésére.

Kérjük, hogy amennyiben panasszal élne szolgáltatásainkkal kapcsolatosan, úgy elsősorban Szolgáltató felé forduljon. Szolgáltató elkötelezett a panaszok békés úton történő rendezése mellett.

Esetlegesen felmerülő vitáink rendezésére Ön az Online Vitarendezési Platformot is igényben veheti. Az online vitarendezési platform felhasználható az online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezéséhez. A platform elérhető az alábbi linkről: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Panaszával az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületekhez is fordulhat. A békéltető testületek illetékességére és eljárására vonatkozó információkat az alábbi linken találja meg: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek